sobota, 11 maja 2013

Nowy wygląd bloga + inne informacje

Co myślicie o  nowym wyglądzie bloga? Czekam na szczere opinie :D Mi ogólnie szablon się bardzo podoba :)

A co do informowania o nowych rozdziałach... nie będę już informować tak jak robiłam to wcześniej. Ale będziecie wiedzieli kiedy pojawi się nowa notka :D Po lewo, nad statystyką będę podawała datę wstawienia następnego   rozdziału.

Pytania możecie mi zadawać również na ask.fm, nawet jeżeli nie są związane z tym opowiadaniem, możecie mi je śmiało zadawać.

Podaję również swojego twittera, @XGive_me_LoveX, jeżeli ktoś ma, możecie mnie follownąć, odwdzięczę się :D

Moje gg - 43355850

A co do nowego rozdziału powinien pojawić się dzisiaj lub jutro:D

Dominika



2 komentarze:

  1. Heej. Wygląd bloga fajny :) Nowa notka mam nadzieję ,że dzisiaj bo codziennie tutaj wchodzę 2 razy i sprawdzam czy cos jest ;p Heheh , mam nadziję ,że notki będą się pojawiały częściej ;p Weny życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy wygląd jest bardzo fajny :D Czekan na kolejną notkę ;*

    buziaczki ;* Alice

    OdpowiedzUsuń