wtorek, 12 lutego 2013

PODZIĘKOWANIA

PODZIĘKOWANIA
Chciałam podziękować mojej super koleżance Ewelince, za to, że namówiła mnie bym założyła bloga. Co prawda miał on być o innej tematyce, miał dotyczyć mojej książki, którą piszę, ale tak jakoś wyszło, że na razie pisze o B&E. Ale nie martw się :) Napiszę jeszcze parę stron, i założę bloga do tamtej story ! ;D

Teraz czas na Sylwię, Anetę i Niczkę :D
Sylwuśka!
Tobie dziękuję za podsuwanie pomysłów na moja książkę. Tak jak wyżej ta historia będzie trochę później. Za krytykowanie moich rysunków i za poczucie humoru! :D Oraz za wtajemniczenie w świat Zmierzchu i Pamiętników Wampirów.

Aneta!
Ty, masz, bo kochasz Edzia :D Poczytasz sobie xd A więc tak. Ty masz u mnie plus za całokształt ;p Nie wiem jak z Tobą wytrzymuję ale ok ^^ A nasze odpały to norlmaka :D Dzięki za wszystko.

Nikola!
Za wszystko. Za wampirki, za krytykę. Wiem, na vampirediaries opowiadanie nie wyszło, notki były stanowczo za krótkie i mi nie wychodziło. Mam nadzieję, że tutaj to się zmieni ;)

DZIĘKUJĘ! ;) ;*

1 komentarz: